• Naše sdílecí Snídaně

    Přijďte nasdílet s ostatními manažery kontaktních center své zkušenosti a názory jak řídíte své kontaktní centrum

  • O čem naše Snídaně jsou?

    Naším cílem je neustále hledat a měnit kulturu, nastavení procesů a celkovou logiku kontaktních center tak, aby se kontaktní centra stala prostředími, ve kterých manažeři, teamleadeři, dispečeři, trenéři, operátoři i všichni ostatní dokáží dlouhodobě pracovat a mít svoji práci rádi. Uplatňovat své talenty, mít přátelské vztahy, cítit smysl své práce, svoji užitečnost. Mít výsledky, ale na za cenu neuvěřitelného tlaku a prakticky nelidských podmínek. A především zajišťovat spokojenost klientů, kteří se na kontaktní centra obracejí.

     

    Na snídaně manažerů kontaktních center hledáme odpovědi na jednu z klíčových otázek: Jak dlouhodobě budovat úspěšné a radostné kontaktní centrum? Budeme diskutovat o tom, jak sladit požadavky na kontaktní centra se spokojeností jejich zaměstnanců i klientů. Zda a jak změnit náhled na fungování v nich. Jak zajistit, aby nebyla tak velká fluktuace, jak mít výsledky i spokojené kolegy.

     

    Na naší Snídani nejste "obtěžováni" prezentacemi dodavatelů ani žádnými letáky. Potkáte se s manažery jiných kontaktních center. Zjistíte, jaké to je jinde, jaké mají jiní manažeři zkušenosti, jak oni zvládají budovat a provozovat svá kontaktní centra. Odvezete si řadu inspirací a informací od dalších účastníků. Naberete energii, možná si i trochu odpočinete od každodenního stresu. Nebudete jen sedět a poslouchat, budete moci sdílet, předávat své zkušenosti, ptát se a zjišťovat. Zcela neformálně, s malým pohoštěním.

  • Vyberte si prosím..:-)!

    broken image

    Snídaně manažerů slovenských kontaktních center

     

     

    Ve spolupráci se společností Alcasys připravujeme další snídani pro zástupce slovenských kontaktních center.