Klub team leaderů
- Vnitřní motivace
Víte, že pro celou řadu činností kontaktního centra dlouhodobě standardní (vnější) motivace nefunguje?
Že je vhodnější se zaměřit na motivaci vnitřní?
Na co jiného by se měl teamleader zaměřit, aby takovou vnitřní motivaci podporoval?
Týmy bývají zpravidla řízené, málo již vedené. Metody řízení, které jsme se my učili a do dneška se nadále učí a využívají, jsou založeny na teorii managementu, definovanou před více než 100 lety. Shromáždili jsme nové vědecké poznatky o vedení týmů a chceme se o ně dělit. Se zaměřením na vedení týmů v kontaktních centrech.
V rámci této Coolny se podíváme na jedno z největších paradigmat řízení, které je mylné. Že u všech činností směřujících k výkonu musíme lidi motivovat. Že je nutné dávat cíle, ty kontrolovat a podle plnění za ně ostatní odměňovat. Účastníkům dokážeme, že to tak není. Účastníci dostanou teoretické základy o tom, jak (ne)funguje vnější motivace.
Dozví se, na jakých třech pilířích se doporučuje stavět motivaci vnitřní. Budou moci společně „zapracovat“ na konkrétních nápadech, jak by se daly některé z těchto pilířů rozvíjet v týmech kontaktních center. A společně probereme to, kde a jak by šlo těchto informací využít ve vašem kontaktních centru, v týmech účastníků.
V rámci Coolny otevřeme tato témata
Kdy vnější motivace (ne)funguje?
Účastníky seznámíme s objevem vědy a konkrétními vědeckými závěry týkajícími se motivace lidí v práci. Představíme jim příklady kontaktních center, kde se tyto poznatky potvrzují v praxi.
Tři pilíře vnitřní motivace, Smysl práce
Podíváme se teoreticky na to, jaké jsou nejdůležitější tři pilíře vnitřní motivace. A podíváme se na první z nich - Smysl práce.
Autonomie
Podíváme se na druhy autonomie, které dávají v kontaktních centrech smysl a budeme diskutovat, jaká konkrétní uplatnění by mohla najít v kontaktních centrech účastníků
© 2017 OpenOne a.s.