Komunikace a zvládání konfliktů v Kontaktních centrech
Jak zlepšit své komunikační dovednosti?
V čem se dál rozvíjet?
Jak si na přímou komunikaci s lidmi v týmu najít víc času?
Leadeři se naučí, jak co nejlépe kritizovat a být srozumitelní.
Vydají se na workshopu za poznáním svých komunikačních pravidel a vytvoří si unikátní „Komunikační hodiny“, které jim ukáží, jak jsou na tom se skutečným praktikováním živé komunikace s týmem. Společně se podíváme na to, jak důležité je při komunikaci sebevědomí a přirozenost.
V praktickém cvičení si vyzkoušíme, jaká je síla příběhů. Prodiskutujeme, jak by se příběhy daly využít v každodenní práci s týmem. Účastníci se naučí čtyři užitečné dovednosti pro zlepšení svých schopností srozumitelné kritiky.
Účastníci poznají také čtyři hlavní typy konfliktů a odnesou si tipy na praktické řešení konfliktních situací. Zejména poznají, jak v konfliktu hospodařit s emocemi.
Díky workshopu budou vyzbrojeni pro nadšené zkoušení v praxi.
Konflikty s nimi už nikdy nebudou stejné jako dřív.
Program
CoolWorkshop proběhne následovně
10.00 - 11.00
Komunikační pravidla
Účastníci si v rámci diskuze uvědomí své komunikační návyky při práci s týmem. V rámci individuálního úkolu si pak vypracují své vlastní „Komunikační hodiny“, které jim poslouží pro lepší rozhodování a pro zlepšování v oblasti komunikace s týmem.
11.00 - 12.00
Síla příběhu a přirozenosti
Účastníci společně s námi objeví, jak důležité je držet se svého osobitého stylu komunikace. Ukážeme si sílu příběhů a na praktickém cvičení odhalíme, že vypravěčem může být každý. Účastníci dostanou chuť na využití příběhů ve své praxi.
12.00 - 13.00
Oběd
Společný oběd.
13.00 - 14.00
Kritika a srozumitelnost komunikace
Účastníci se naučí lépe kritizovat a na vlastní kůži se přesvědčí o tom, že vysílač a přijímač není totéž. Odnesou si praktické tipy pro pozitivní kritiku v rámci své práce s týmem.
14.00 - 15.00
Typologie konfliktů a jejich zvládání
S účastníky pojmenujeme čtyři hlavní typy konfliktů a ukážeme jim, jak na ně vyzrát. Zaměříme se na praktické tipy a dovednosti zejména v oblasti zvládání emocí v rámci konfliktních situací.
Proč přijít?
Přijďte se něco nového dozvědět!
Inspirace
Uslyšíte reálné příběhy, poznatky vědy i zkušenosti kolegů z jiných firem. Ve velmi otevřené diskuzi budete mít možnost zachytit výborné nápady přenositelné do Vašeho provozu.
Výměna zkušeností
Poznáte se s kolegy - leadery z jiných kontaktních center, zažijete je v praxi, budete mít prostor pro řešení vlastních otázek a pochybností. Kruh profesionálů Vám může dát překvapivě snadno jasné odpovědi.
Seznamování
Poznáte nové lidi, budete moci navázat kontakt a vytvořit si síť profesních kolegů, se kterými budete moci i po CoolWorkshopu konzultovat, radit se a sdílet.
Formát CoolWorkshopu
Neformální prostředí
CoolWorkshopy pořádáme v našem "relaxu". Jsou "zakázány" obleky, doporučuje se neformální oblečení, takové, v kterém se účastníci cítí dobře.
Sdílení
Při CoolWorkshopu sedíme v kruhu. Moderátoři hlídají, aby každý měl dostatečný prostor, mohl se vyjádřit i se dostalo na jeho dotazy a připomínky
Účastníci
CoolWorkshop je určen pro manažery a teamleadery kontaktních center. Zpravidla se ho účastní 10-12 účastníků.
Poskytuje prostor ke sdílení reálných a funkčních nápadů a postupů. Účastníci se dozví jak to dělají v jiných call centrech. S čím si kde nevědí rady, co se osvědčilo a co naopak neosvědčilo.
Energie a zábava
CoolWorkshop je pojat tak, aby to hlavně všechny účastníky bavilo. V žádném případě nepůjde o přednášku. Klíčovou formou bude sdílení. Kde bude moci každý přispět svou unikátní energií a zájmem.
CoolWorkshopem Vás provedou
Zdeněk Bohuslav
„Myslím si, že na naší komunikaci s okolím záleží skoro všechno. Taky si myslím, že pilování komunikace je celoživotní zábava a nikdy to nemůžeme mít „hotové“. Snažím se v tomto workshopu přívětivě předat některé velmi funkční návyky pro zvládání konfliktů a pro srozumitelné komunikování obecně.“
Michal Beránek
„Slyším všude volání po zlepšení komunikace. Nejde podle mě jinak, než začít u sebe. Leadery, kteří si toto uvědomí, chceme na tomto workshopu inspirovat, přinést jim informace a představit různé techniky na to, aby jejich komunikace byla lepší. Tím se bude moci začít zlepšovat v jejich společnostech i ta týmová (firemní)."
Cena
Cena je uvedena bez DPH
Registrace
© 2017 OpenOne a.s.