• Naše Coolny

    Coolna je tvořivé setkání odborníků z kontaktních center.

    Stejné nebo podobné role, stejná nebo podobá práce.

    Inspirace od nás i možnost dozvědět se v detailu, jak to dělají jinde.

    Diskuze na předem dané téma i témata vzešlá přímo na místě.

    Možnost naučit se nové věci, dozvědět se jaké principy, metody, formy či pomůcky využívají jinde.

  • Vyberte si z naší aktuální nabídky

    Leader týmu na Home Office

    pro teamleadry a manažery

    9. listopadu 2021 10:00-16:00 v OpenOne

    Využívání Home Office přináší úplně nové nároky na spolupráci a komunikaci v týmu.
    Zažijte Coolnu zaměřenou na vedení týmu, ve kterém je Home Office realitou.
    Objevte nové postupy, metody a návyky, které opravdu fungují.

    Jak budovat soustředěný
    a úspěšný tým

    pro teamladery

    1. prosince 2021 10:00-16:00 v OpenOne

    Pozornost členů týmu zásadně ovlivňuje týmové i osobní výsledky.
    Zažijte Coolnu zaměřenou na leaderskou práci s pozorností.
    Naučte se a vyzkoušejte si metody, které vám pomohou budovat pozorný a soustředěný tým.

    Jak na dobíjení baterek v týmu

    pro teamleadery a manažery

    připravujeme

    Díky náročné situaci aktuálně mnoho lidí v týmech kontaktních center prožívá výrazný pokles energie a frustraci. Leadeři proto hledají nové a nové způsoby, jak ve svých týmech dobít jednotlivcům baterky.

    Připravili jsme Coolnu, kde si své baterky dobijete vy a naučíte se, jak je dobít i lidem kolem vás.

    Jak si jít houževnatě za svým a plnit cíle

    pro teamleadery a manažery

    připravujeme

    Znáte ten pocit, když se někam těšíte?

    Co kdybyste objevili cestu, jak se těšit do práce?

    Jednou z osvědčených metod, jak toho dosáhnout je houževnatost, se kterou si jdete za svými cíli. Pojďte objevit, na čem vám opravdu záleží.

    Připravili jsme Coolnu, kde objevíte sílu vlastní houževnatosti a naučíte se ji využívat i v týmu.

    Jak motivovat operátory call center, aby podávali lepší výsledky

    připravujeme

    Je to obehraná písnička..:-). Jak tu udělat, abychom motivovali operátory call center k tomu, aby podávali lepší výsledky? Aby byli samostatní, angažovaní, spolehliví, zodpovědní? Připravili jsme pro účastníky ověřené tipy a inspirace o motivaci. Zároveň vytvoříme prostředí, kde budou moci tvořit a sdílet tak, aby si každý odvezl konkrétní nápady na to, co udělat právě ve svém týmu. Vzhledem k současné situace samozřejmě ONLINE.

    Inspirace pro lektory kontaktních center - učení v době roušek a home office

    připravujeme

    Učení v kontaktních centrech je čím dál tím složitější. A současná doba tomu moc nepomáhá...:-). Školit se musí vzdáleně, online. Vybrali jsme pro vás metody a formy učení, které lze uplatnit v učení v offline i online světě. A na setkání vytvoříme prostor pro sdílení, jaké metody a formy se lektorům nejvíce osvědčili. Vše prolnuté cvičeními a úkoly pro vyzkoušení v praxi.

    Jak rozvíjet důvěru a mít skvělé týmy - pro manažery i team leadery

    připravujeme

    Z dlouholetých výzkumů vyplývá, že jednou ze dvou oblastí, které zdaleka nejvíce ovlivňují spokojenost zaměstnanců v práci, je to, jak se zaměstnanci cítí ve svém týmu. V této Coolně představíme leaderům konkrétní metody a formy, které pomáhají tomu, mít skvělé týmy - představíme jak v týmech budovat důvěru a kvalitní mezilidské vztahy, které mohou podstatně zvýšit výkon, zvýšit angažovanost a pracovitost a spokojenost a snížit fluktuaci.

    Hodnocení hovorů a zpětná vazba - pro team leadery

    připravujeme

    Jak provádět náslechy a hodnocení hovorů tak, aby to bylo maximálně užitečné? Aby se z toho teamleadeři nezbláznili? Jak to dělají jinde? Jaké metody se osvědčily, a které ne?​

    Jak zlepšit atmosféru ve svém týmu - pro manažery i team leadery

    připravujeme

    Coolna je určena pro leadery, kteří chtějí na sobě dál pracovat. Chtějí, aby v týmu, který vedou bylo lidem lépe. Aby se i oni cítili lépe. Aby tým měl lepší výsledky. Účastníkům z řad leaderů Coolna přinese konkrétní inspirace, které budou moci okamžitě použít ve svých týmech k jejich zlepšování.

    Jak v týmu kontaktního centra rozvíjet důvěru a vztahy

    připravujeme

    Z dlouholetých výzkumů vyplývá, že jednou ze dvou oblastí, které zdaleka nejvíce ovlivňují spokojenost zaměstnanců v práci, je to, jak se zaměstnanci cítí ve svém týmu. V toto Cooolně představíme leaderům kontaktních centrech konkrétní metody a formy, jak v kontaktních centrech budovat v týmech důvěru a kvalitní mezilidské vztahy, které mohou podstatně snížit fluktuaci a zvýšit angažovanost a pracovitost.