Zlepšování týmů
Klíčem pro zlepšování je prostředí důvěry. Jeho hlavním faktorem je otevřená komunikace.
Jako šéfové chceme, aby členové našich týmů byli angažovaní, pracovití, otevření, spolehliví. Klíčem k celé řadě těchto postojů je důvěra. A té nelze dosáhnout bez otevřené, někdy až extrémně otevřené komunikace.
Jak to dělají v Applu, Googlu, ale i v některých kontaktních centrech v České republice, jaké s tím máme zkušenosti i u nás, v OpenOne?
Na této Coolně se podíváme na několik oblastí, kterými lze podpořit otevřenou komunikaci a tím důvěrné prostředí a tím to, že členové týmu začnou fungovat úplně jinak. Podíváme se na to, jak budovat zdravé vztahy, kde je schopnost otevřeně komunikovat standardem. Na to, jak poskytovat zpětnou vazbu, aby to všechny bavilo. Na to, jak zařídit, aby členové týmu chtěli podávat výkon a nemuseli jsme je do něj nutit a kontrolovat a místo toho jim mohli věřit. A nakonec se podíváme i na to, jak dosahovat výsledků bez toho, aniž byste museli lidem říkat, co mají dělat.
Program
10.00 - 11.00
Budování dlouhodobě zdravých vztahů
Klíčem k výsledkům jsou vztahy. Podíváme se na to, co dělat v týmech kontaktních center pro rozvoj zdravých vztahů.
11.00 - 12.00
Podpora zpětné vazby
Ono se to řekne zpětná vazba. Dost často se stává, že obě strany jdou na setkání k zpětné vazbě vystresování, s obavami, s úzkostí. Jde to i jinak. Tak, aby se na takové setkání obě strany těšily.
12.00 - 13.00
Oběd
Společný oběd.
13.00 - 14.00
Vnitřní motivace
Můžeme vymýšlet různé soutěže a motivace, abychom stimulovali členy svých týmů k výkonu. Ale můžeme se vydat i na cestu poznání jejich individuální vnitřní motivace a nastavit takové prostředí, kde členové týmu podávají výkony, protože chtějí.
14.00 - 15.00
Dosahování týmových výsledků
Dosahovat výsledků lze i tak, že nenařizujete lidem, jak to mají dělat.
Proč přijít?
Přijďte se něco nového dozvědět!
Inspirace
Uslyšíte reálné příběhy, poznatky vědy i zkušenosti z jiných firem i jiných kontaktních center, jak zlepšovat svůj tým. Navíc v otevřené diskuzi budete mít možnost zachytit nápady přenositelné do vašeho týmu.
Výměna zkušeností
Poznáte se s kolegy - leadery z jiných kontaktních center, zažijete je v praxi, budete mít prostor pro řešení vlastních otázek a pochybností. Kruh profesionálů Vám může dát překvapivě snadno jasné odpovědi.
Seznamování
Poznáte nové lidi, budete moci navázat kontakt a vytvořit si síť profesních kolegů, se kterými budete moci i po Coolně konzultovat, radit se a sdílet.
Jaký je formát Coolny?
Neformální prostředí
Coolnu pořádáme v našem "relaxu". Jsou "zakázány" obleky, doporučuje se neformální oblečení, takové, v kterém se účastníci cítí dobře.
Sdílení
V rámci Coolny sedíme v kruhu. Hlídáme, aby každý měl dostatečný prostor, mohl se vyjádřit i se dostalo na jeho dotazy a připomínky.
Účastníci
Tato Coolna je určena výhradně pro zástupce kontaktních center. Zpravidla se jí účastní 10-12 účastníků z různých kontaktních center.
Energie a zábava
Coolna je pojat tak, aby to hlavně všechny účastníky bavila. V žádném případě nejde o jen o čistou přednášku. Jejím základem je sdílení zkušeností, názorů a poradní kruh.
Coolnou Vás provede
Michal Beránek
„Dost často jsme přesvědčeni, že máme v našich týmech "jiné“ lidi, kteří nejsou schopní být samostatní, spolehliví, výkonní, otevření. Vyzkoušel jsem si, že dost často to je v nás. Když změníme přístup a vytvoříme důvěrné prostředí, změníme se, začnou se někteří lidé měnit také. Hodně krát jsem byl překvapen, jaký potenciál v členech mého týmu byl skryt, než jsem změnil svůj přístup a zaměřil se na budování prostředí důvěry a otevřené komunikace."
je uvedena bez DPH
Registrace
© 2017 OpenOne a.s.