•  

     

    Co v kontaktních centrech letos bylo, je a co bude: SDÍLENÍ A RADY

  • Rozvoj kontaktních center prostřednictvím sdílení zkušeností jiných

     

    Všichni vedoucí pracovníci kontaktních center řeší vlastně to samé..:-). V rámci této Coolny budou mít možnost mezi sebou sdílet jak to kde letos bylo a je, co se plánuje, co kde komu jde a s čím si neví rady, účastníci zjistí jak to dělají jinde, získají rady, pro řešení toho, co je aktuálně nejvíce pálí.

     

    V rámci této Coolny nebudeme nic přednášet ani klasicky učit. Budeme postupně s účastníky (výhradně z kontaktních center) vybírat otázky a témata, která je momentálně nejvíce zajímají. A k nim budou účastníci sdílet svoje zkušenosti, ať ty dobré, tak ty polovičaté, tak ty špatné. Konkrétní, manažerské, call centrové. Účastníci budou moci také v tzv. poradním kruhu otevřít i aktuální konkrétní téma, které řeší nebo se řešit chystají. A získají k němu nejméně 10 rad a doporučení od těch, kteří problému rozumí, protože dělají stejnou práci.

  • Program

    9.45 - 10.00

    Registrace, občerstvení

    10.00 - 10.15

    Výběr témat k diskusi ve společném kruhu

    Formou brainstormingu vybereme témata, které účastníky nejvíce zajímají. Je to nábor? Detašovaná pracoviště? Home Office? Motivace k prodejům? Vedení porad? Poskytování zpětné vazby? Hodnocení hovorů? Cokoliv, o čem by chtěli diskutovat a znát zkušenosti ostatních. Sestavíme seznam těch aktuální prioritních, které budou chtít účastníci v rámci dne otevírat.

    10.00 - 12.00

    Diskuse k prioritním tématům

    Postupně budeme otevírat jednotlivá témata podle jejich priorit. Každý bude moci sdělit (pokud bude chtít) svoji zkušenost, svůj pohled na otevřené téma i to, jak to dělají u nich. Dokud bude téma živé, budeme v diskusi pokračovat. Až nebude již co říct, vezmeme téma další

    12.00 - 13.00

    Oběd

    13.00 - 13.45

    Pokračování diskusního kruhu

    Co nestihmeme do oběda, otevřeme hned po něm.

    13.45 - 15.00

    Poradní kruh

    Kdo bude mít téma, zájem a odvahu, bude moci své téma otevřít a vyžádat si radu či doporučení od ostatních. Od těch, kteří řeší to samé. Tak, aby to odvážnému co nejvíce pomohlo.

  • Jaký je formát Coolny?

    Neformální prostředí

    Coolnu pořádáme v našem "relaxu". Jsou "zakázány" obleky, doporučuje se neformální oblečení, takové, v kterém se účastníci cítí dobře.

    Sdílení

    V Coolně sedíme v kruhu. Hlídáme, aby každý měl dostatečný prostor, mohl se vyjádřit i se dostalo na jeho dotazy a připomínky.

    Účastníci

    Tato Coolna je určena výhradně pro vedoucí pracovníky kontaktních center. Zpravidla se ho účastní 10-12 účastníků z různých kontaktních center.

    Energie a zábava

    Coolna je pojata tak, aby to hlavně všechny účastníky bavilo. V žádném případě nejde o jen o čistou přednášku. Jeho základem je sdílení zkušeností, názorů a poradní kruh.

  • Coolnou Vás provede

    Michal Beránek

    „Účastníci našich Coolen mezi jejich klíčové přínosy vždy řadí to, že mají možnost slyšet, jak to dělají v jiných kontaktních centrech. Že se mají možnosti dozvědět konkrétní způsoby řešení, postupů i efektů. Proto jsme připravili tuto Coolnu. Nedáváme dopředu téma, otevíráme právě to, co účastníky zajímá. S těmi, kteří jim mají co říct - s vedoucími pracovníky jiných kontaktních center.“

  • Proč přijít?

    Přijďte se něco nového dozvědět!

    Inspirace

    Účastníci uslyšíte reálné příběhy a zkušenosti kolegů - vedoucích pracovníků z jiných kontaktních center. Ve velmi otevřené diskuzi budete mít možnost zachytit nápady přenositelné do Vašeho provozu.

    Výměna zkušeností

    Poznají se s kolegyz jiných kontaktních center, budou mít prostor pro řešení vlastních otázek a pochybností. Kruh profesionálů pomůže dát překvapivě snadno jasné a konkrétní odpovědi.

    Seznamování

    Poznají nové lidi, budou moci navázat kontakt a vytvořit si síť profesních kolegů, se kterými budou moci i po Coolně konzultovat, radit se a sdílet.

  • Cena

    je uvedena bez DPH

  • Registrace