
Co v kontaktních centrech letos bylo, je a co bude: SDÍLENÍ A RADY
Rozvoj kontaktních center prostřednictvím sdílení zkušeností jiných
Všichni vedoucí pracovníci kontaktních center řeší vlastně to samé..:-). V rámci této Coolny budou mít možnost mezi sebou sdílet jak to kde letos bylo a je, co se plánuje, co kde komu jde a s čím si neví rady, účastníci zjistí jak to dělají jinde, získají rady, pro řešení toho, co je aktuálně nejvíce pálí.
V rámci této Coolny nebudeme nic přednášet ani klasicky učit. Budeme postupně s účastníky (výhradně z kontaktních center) vybírat otázky a témata, která je momentálně nejvíce zajímají. A k nim budou účastníci sdílet svoje zkušenosti, ať ty dobré, tak ty polovičaté, tak ty špatné. Konkrétní, manažerské, call centrové. Účastníci budou moci také v tzv. poradním kruhu otevřít i aktuální konkrétní téma, které řeší nebo se řešit chystají. A získají k němu nejméně 10 rad a doporučení od těch, kteří problému rozumí, protože dělají stejnou práci.
Program
9.45 - 10.00
Registrace, občerstvení
10.00 - 10.15
Výběr témat k diskusi ve společném kruhu
Formou brainstormingu vybereme témata, které účastníky nejvíce zajímají. Je to nábor? Detašovaná pracoviště? Home Office? Motivace k prodejům? Vedení porad? Poskytování zpětné vazby? Hodnocení hovorů? Cokoliv, o čem by chtěli diskutovat a znát zkušenosti ostatních. Sestavíme seznam těch aktuální prioritních, které budou chtít účastníci v rámci dne otevírat.
10.00 - 12.00
Diskuse k prioritním tématům
Postupně budeme otevírat jednotlivá témata podle jejich priorit. Každý bude moci sdělit (pokud bude chtít) svoji zkušenost, svůj pohled na otevřené téma i to, jak to dělají u nich. Dokud bude téma živé, budeme v diskusi pokračovat. Až nebude již co říct, vezmeme téma další
12.00 - 13.00
Oběd
13.00 - 13.45
Pokračování diskusního kruhu
Co nestihmeme do oběda, otevřeme hned po něm.
13.45 - 15.00
Poradní kruh
Kdo bude mít téma, zájem a odvahu, bude moci své téma otevřít a vyžádat si radu či doporučení od ostatních. Od těch, kteří řeší to samé. Tak, aby to odvážnému co nejvíce pomohlo.
Jaký je formát Coolny?
Neformální prostředí
Coolnu pořádáme v našem "relaxu". Jsou "zakázány" obleky, doporučuje se neformální oblečení, takové, v kterém se účastníci cítí dobře.
Sdílení
V Coolně sedíme v kruhu. Hlídáme, aby každý měl dostatečný prostor, mohl se vyjádřit i se dostalo na jeho dotazy a připomínky.
Účastníci
Tato Coolna je určena výhradně pro vedoucí pracovníky kontaktních center. Zpravidla se ho účastní 10-12 účastníků z různých kontaktních center.
Energie a zábava
Coolna je pojata tak, aby to hlavně všechny účastníky bavilo. V žádném případě nejde o jen o čistou přednášku. Jeho základem je sdílení zkušeností, názorů a poradní kruh.
Coolnou Vás provede
Michal Beránek
„Účastníci našich Coolen mezi jejich klíčové přínosy vždy řadí to, že mají možnost slyšet, jak to dělají v jiných kontaktních centrech. Že se mají možnosti dozvědět konkrétní způsoby řešení, postupů i efektů. Proto jsme připravili tuto Coolnu. Nedáváme dopředu téma, otevíráme právě to, co účastníky zajímá. S těmi, kteří jim mají co říct - s vedoucími pracovníky jiných kontaktních center.“
Proč přijít?
Přijďte se něco nového dozvědět!
Inspirace
Účastníci uslyšíte reálné příběhy a zkušenosti kolegů - vedoucích pracovníků z jiných kontaktních center. Ve velmi otevřené diskuzi budete mít možnost zachytit nápady přenositelné do Vašeho provozu.
Výměna zkušeností
Poznají se s kolegyz jiných kontaktních center, budou mít prostor pro řešení vlastních otázek a pochybností. Kruh profesionálů pomůže dát překvapivě snadno jasné a konkrétní odpovědi.
Seznamování
Poznají nové lidi, budou moci navázat kontakt a vytvořit si síť profesních kolegů, se kterými budou moci i po Coolně konzultovat, radit se a sdílet.
Cena
je uvedena bez DPH
Registrace
© 2017 OpenOne a.s.