•  

     

    Mistrovské oceňování druhých

  • Díky správnému oceňování můžete ve svém týmu dokázat zásadní změny.

     

    Garry Chapman přinesl světu geniální myšlenku pěti jazyků lásky v partnerských vztazích.

     

    Doslova tak proměnil životy statisíců lidí. Jako by to nestačilo, napadlo ho, že by tuto myšlenku mohl přenést i do pracovního prostředí.

     

    A bylo to. Přišel s pěti jazyky ocenění v pracovních vztazích. Jde o unikátní pohled na dovednost oceňovat druhé. Výjimečnost Garryho přístupu spočívá v tom, že bere vážně to, jak jednotliví členové týmu nejlépe přijímají ocenění.

     

    Někdo čeká slova, někdo dary, někdo pomoc, někdo pozornost a jiný dokonce pohlazení.

    Mistrovství v disciplíně oceňování spočívá v respektu k preferovanému jazyku ocenění u jednotlivců a v nikdy nekončícím objevováním dalších a dalších forem.

     

    Nejmilovanější leadeři dneška mají jedno společné – jsou geniální v oblasti oceňování.

    V rámci Coolny s námi prozkoumáte všech pět jazyků ocenění a společně prodiskutujeme, jak jimi nejlépe mluvit, co se osvědčilo a jaké uličky jsou jednoznačně slepé.

     

    Na konci budete mít přání hned si to vyzkoušet na svých týmech. A nic jiného vás taky nečeká :-).

     

  • Program

    Coolna proběhne následovně

    10.00 - 11.30

    Rozdíl mezi odměnou a oceněním

    Jak jsme na tom a co nám oceňování přinese

    Představení pěti jazyků ocenění podle Garryho Chapmana

    11.30 - 12.30

    Slova ujištění – jak je využívat

    Čas a pozornost – být opravdu s nimi

     

    12.30 - 13.30

    Oběd

    13.30 - 16.00

    Skutky služby – jak přiložit ruku k dílu

    Dary – komu udělají radost a jaké

    Dotyk – opatrně a s respektem

     

  • Proč přijít?

    Dozvíte se, jak to dělají jinde!

    Inspirace

    Seznámíte se s pěti jazyky ocenění a objevíte jejich potenciál v praxi.

    Uslyšíte reálné náhledy a zkušenosti kolegů z jiných firem. Ve velmi otevřené diskuzi budete mít možnost zachytit výborné nápady přenositelné do Vašeho provozu.

    Výměna zkušeností

    Poznáte se s kolegy teamleadery a zažijete je v praxi, budete mít prostor pro řešení vlastních otázek a pochybností. Kruh profesionálů Vám může dát překvapivě snadno jasné odpovědi.

    Seznamování

    Poznáte nové lidi, budete moci navázat kontakt a vytvořit si síť profesních kolegů, se kterými budete moci i po Coolně konzultovat, radit se a sdílet.

  • Formát Coolny

    Neformální prostředí

    Coolny pořádáme v našem "relaxu". Jsou "zakázány" obleky, doporučuje se neformální oblečení, takové, v kterém se účastníci cítí dobře.

    Sdílení

    Při Coolně sedíme v kruhu. Moderátoři hlídají, aby každý měl dostatečný prostor, mohl se vyjádřit i se dostalo na jeho dotazy a připomínky

    Účastníci

    Coolna je určena pro teamleadery kontaktních center. Zpravidla se ho účastní 10-12 účastníků.

     

    Poskytuje prostor ke sdílení reálných a funkčních nápadů a postupů. Účastníci se dozví jak to dělají v jiných call centrech. S čím si kde nevědí rady, co se osvědčilo a co naopak neosvědčilo.

    Energie a zábava

    Coolna je pojata tak, aby to hlavně všechny účastníky bavilo. V žádném případě nepůjde o přednášku. Klíčovou formou bude sdílení. Kde bude moci každý přispět svou unikátní energií a zájmem.

  • Coolnou Vás provede

    Zdeněk Bohuslav

    „Správné oceňování je jako živá voda. Myslím si, že se ve způsobech chválení pořád můžeme zdokonalovat. Myšlenky Garryho Chapmana jsou okamžitě přenositelné do praxe.“

  • Cena

    Cena je uvedena bez DPH

  • Registrace