
Jak inovovat způsob vedení v kontaktních centrech?
Svět kontaktních center je extrémně rychlý a náročný. Prakticky pořád se hledá řešení jak zajistit co největší efektivitu, co největší prodeje a kvalitu za nízké ceny. Je poptávka po návodech, různých možnostech, alternativních řešeních. Okolní svět také nespí a lze v něm hledat řadu inspirací a inovací, která by mohla leckterému kontaktnímu centru pomoci.
Proto jsme připravili inovační Coolnu.
Jeho smyslem je předat jeho účastníkům "nové" informace a inspirovat tak k inovacím ve způsobu vedení kontaktních center. Předat takové informace, které jsou pro rozvoj kontaktních center relevantní.
Kontaktní centra jsou hodně o vedení lidí, proto představíme účastníkům inovativní způsoby vedení týmů a motivace. Podíváme se na konkrétní příklady z českých kontaktních center.
Budeme sdílet zkušenosti jak to dělají v kontaktních centrech účastníků naší Coolny.
Formát Coolny
Neformální prostředí
Na Coolně jsou "zakázány" obleky, doporučuje se neformální oblečení, takové, v kterém se účastníci cítí dobře.
Sdílení
V Coolně sedíme v kruhu. Moderátoři hlídají, aby každý měl dostatečný prostor, mohl se vyjádřit i se dostalo na jeho dotazy a připomínky
Účastníci
Coolna je určen pro manažery kontaktních center. Zpravidla se ho účastní 10-12 účastníků. Ne více. Aby byl prostor pro sdílení a zapojení opravdu všech.
Poskytuje prostor ke sdílení reálných a funkčních nápadů a postupů. Účastníci se dozví jak to dělají v jiných call centrech. S čím si kde nevědí rady, co se osvědčilo a co naopak neosvědčilo.
Energie a zábava
Coolna je pojata tak, aby to hlavně všechny účastníky bavilo. V žádném případě nepůjde o přednášku. Klíčovou formou je sdílení. Kde bude moci každý přispět svou unikátní energií a zájmem.
Program
9.45 - 10.00
Registrace, seznámení, občerstvení
10.00 - 12.00
Novinky v oblasti vedení týmů
Účastníkům představíme vědecké poznatky a závěry v oblasti motivace. Podíváme se na úspěšnost vnější a vnitřní motivace a na to, co věda zjistila o tom, co nás nejvíce motivuje. Podíváme se na příklady kontaktních center, kde využívají prvky vnitřní motivace, na to, jak konkrétně to dělají, jaké jsou jejich výsledky a zkušenosti.
12.00 - 13.00
Oběd
13.00 - 14.00
Jak podporovat autonomii a tím angažovanost a samostatnost operátorů
S účastníky budeme společně rozebírat jednu oblast autonomie za druhou a hledat konkrétní možnosti, jak jí v kontaktních centrech podporovat.
14.00 - 15.00
Sdílení
S účastníky probereme jejich aktuální největší problémy, překážky, ale i motivátory a to co je těší a baví. Navzájem se díky sdílení budou moci inspirovat ve způsobech řešení i formami překonávání překážek i úskalí, které život v kontaktních centrech přináší. K otevřenému problému získají účastníci cca deset unikátních doporučení, informací, pohledů.
Proč přijít?
Přijďte se něco nového dozvědět!
Inspirace
Uslyšíte reálné příběhy z jiných kontaktních center i poznatky vědy na oblast motivace a vedení. Ve velmi otevřené diskuzi budete mít možnost zachytit užitečné nápady přenositelné do Vašeho provozu.
Výměna zkušeností
Poznáte se s kolegy - leadery z jiných kontaktních center, zažijete je v praxi, budete mít prostor pro řešení vlastních otázek a pochybností. Kruh profesionálů Vám může dát překvapivě snadno jasné odpovědi.
Seznamování
Poznáte nové lidi, budete moci navázat kontakt a vytvořit si síť profesních kolegů, se kterými budete moci i po Coolně konzultovat, radit se a sdílet.
Coolnou Vás provede
Michal Beránek
„Do této Coolny vnáším své znalosti (informace) a zkušenosti (příběhy) s inovativním budováním sebeřídících týmů a 'svobodné' kultury. Kultury založené na úctě k člověku a jeho práci. Kultury, kde práce může být zábavou, kde se podporují individuální talenty, podporuje se co největší smysluplnost práce každého a dbá se na vzájemné vztahy.“
Cena
Cena uvedena bez DPH.
Registrace
© 2017 OpenOne a.s.