• Jak budovat soustředěný a úspěšný tým

     

     

  • Objevte metody, které vám pomohou budovat pozorný
    a soustředěný tým směřující ke společným výsledkům.

     
    Dozvíte se, jak s operátory pracovat, aby dokázali udržet svoji pozornost a soustředěnost na obsluhu zákazníků.
     
    Díky tomu dokážete společně dlouhodobě udržovat potřebné výsledky.
     
    Vaši operátoři už nebudou roztěkaní a polovičatí ve své práci.
     
    V rámci této Coolny společně objevíme, jak zacílit pozornost členů týmu na to podstatné – na vyřizování komunikací zákazníků.
     
    A taky díky naší Coolně přijdete mezi lidi a na chvíli opustíte svou zaběhlou rutinu. Už tohle samo o sobě bude velmi osvěžující.
     
    Pokud hledáte opravdu živé setkání s reálnými nápady z praxe, neváhejte a zaregistrujte se.
     

  • Program

    Coolna proběhne v časovém bloku 10:00-16:00 následovně

    10.00 - 11.00

    Seznámení účastníků, představení situací provozů, definice pozornosti

    11:00 - 12:00

    Pozornost a kreativita / Spoutání bloudící mysli

    12.00 - 13.00

    Oběd a možnost neformálních diskuzí a poznávání se

    13:00 - 14.00

    Práce se smyslem / Obnovování pozornosti a odpočinek

    14:00 - 15.00

    Sebeuvědomění, sebeovládání a všímavost

    15:00 - 16.00

    Leaderské využití nástrojů pro budování pozornosti a reflexe setkání

  • Proč se zapojit?

    Dozvíte se, jak to dělají jinde!

    Inspirace

    Seznámíte se s pozorností a jejím konkrétním potenciálem pro pracovní i osobní život. Ve velmi otevřené diskuzi budete mít možnost zachytit výborné nápady přenositelné do Vašeho provozu.

    Výměna zkušeností

    Poznáte se s kolegy z obdobného prostředí a zažijete je v praxi, budete mít prostor pro řešení vlastních otázek a pochybností. Kruh profesionálů Vám může dát překvapivě snadno jasné odpovědi.

    Seznamování

    Poznáte nové lidi, budete moci navázat kontakt a vytvořit si síť profesních kolegů, se kterými budete moci i po Coolně konzultovat, radit se a sdílet.

  • Formát Coolny

    Příjemné osobní setkání u nás v OpenOne
    v Praze 7-Holešovicích

    Coolna proběhne osobně v neformálním a příjemném prostředí přímo u nás v OpenOne v Praze 7.

    Sdílení

    V rámci Coolny hlídáme, aby každý měl dostatečný prostor, mohl se vyjádřit i se dostalo na jeho dotazy a připomínky

    Účastníci

    Coolna je určena pro teamleadery a manažery kontaktních center. Poskytuje prostor ke sdílení reálných a funkčních nápadů a postupů. Účastníci se dozví jak to dělají v jiných provozech. S čím si kde nevědí rady, co se osvědčilo a co naopak neosvědčilo.

    Energie a zábava

    Coolna je pojata tak, aby to všechny účastníky bavilo. V žádném případě nejde o přednášku. Klíčovou formou je sdílení, ve kterém bude moci každý přispět svou unikátní energií a zájmem.

  • Coolnou Vás provede

    Zdeněk Bohuslav

    „Pozornost je cestou k potenciálu uvnitř každého z nás. Konec roztěkanosti a polovičasti spočívá v práci s pozorností. Baví mě objevovat cesty, jak podpořit pozornost a budovat soustředěné týmy, za kterými jsou vidět krásné výsledky.“

  • Cena

    Cena je uvedena bez DPH

  • Registrace