Manažerská věštírna
Pojďte si zavěštit naši společnou blízkou a vzdálenější budoucnost v KC.
Svět kontaktních center velmi rychle mění přicházející automatizace, ktrerá přináší mnoho výhod, ale i otázek.
Pojďte se pobavit s kolegy ve stejné manažerské zodpovědnosti z jiných společností o všem podstatném,
co s touto historicky unikátní proměnou souvisí.
Co a kdy zavádět?
Jaké jsou přínosy?
Na co si dát pozor?
Kteří dodavatelé se osvědčili?
Jak novinky vysvětlovat?
Jak komunikovat s týmem?
Na co nezapomenout?
Určitě objevíme spoustu zajímavých otázek a odpovědí, které vám pomohou lépe zvládat budoucnost vašeho kontaktního centra.
Program
Workshop proběhne v časovém bloku 10-16 hodin následovně:
10.00 - 11.30
Seznámení účastníků, představení zkušeností, posbírání otázek
Seznámíme se a společně nadefinujeme všechny podstatné otázky, které jsou pro naše věštění užitečné.
11.30 - 12.30
Věštění díl 1.
Probereme první část nadefinovaných témat.
12.30 - 13.30
Oběd
Společný oběd.
13.30 - 16.00
Věštění díl 2.
Probereme zbývající věštecká témata tak, aby každý účastník měl dostatek prostoru na sdílení.
Pro zájemce otevřeme poradní kruh, ve kterém bude možné získat rady a postřehy ostatních ke zcela konkrétní situaci v kontaktním cetru.
Proč přijít?
Dozvíte se, jak to dělají jinde!
Inspirace
Uslyšíte reálné názory a zkušenosti kolegů z jiných firem. Ve velmi otevřené diskuzi budete mít možnost zachytit výborné nápady přenositelné do Vašeho provozu.
Výměna zkušeností
Poznáte se s kolegy manažery a zažijete je v praxi, budete mít prostor pro řešení vlastních otázek a pochybností. Kruh profesionálů Vám může dát překvapivě snadno jasné odpovědi.
Seznamování
Poznáte nové lidi, budete moci navázat kontakt a vytvořit si síť profesních kolegů, se kterými budete moci i po workshopu konzultovat, radit se a sdílet.
Formát workshopu
Neformální prostředí
Workshop pořádáme v příjemném prostředí u nás v OpenOne v Praze 7 - Holešovicích.
Sdílení
Při workshopu sedíme v kruhu. Moderátor hlídá, aby každý měl dostatečný prostor, mohl se vyjádřit i se dostalo na jeho dotazy a připomínky
Účastníci
Workshop je určen pro manažery kontaktních center. Zpravidla se ho účastní do12 účastníků.
Poskytuje prostor ke sdílení reálných a funkčních nápadů a postupů.
Energie a zábava
Workshop je veden tak, aby to hlavně všechny účastníky bavilo. V žádném případě nejdeo přednášku. Klíčovou formou je sdílení, kde bude moci každý přispět svou unikátní energií a zájmem.
Workshopem Vás provede
Zdeněk Bohuslav
„Jsem přesvědčený, že manažer by měl mít vizionářské dovednosti. Trochu toho věštění se od něj očekává. Věřím, že společně se nám povede závoj budoucnosti nadzvednout a zahlédnout podstané rysy.“
Cena za šestihodinový workshop
Cena je uvedena bez DPH.
Registrace
Manažerská věštírna 29. listopadu 2023
© 2017 OpenOne a.s.