•  

     

    Manažerská věštírna

  • Pojďte si zavěštit naši společnou blízkou a vzdálenější budoucnost v KC.

     

    Svět kontaktních center velmi rychle mění přicházející automatizace, ktrerá přináší mnoho výhod, ale i otázek.

    Pojďte se pobavit s kolegy ve stejné manažerské zodpovědnosti z jiných společností o všem podstatném,

    co s touto historicky unikátní proměnou souvisí.

     

    Co a kdy zavádět?

    Jaké jsou přínosy?

    Na co si dát pozor?

    Kteří dodavatelé se osvědčili?

    Jak novinky vysvětlovat?

    Jak komunikovat s týmem?

    Na co nezapomenout?

     

    Určitě objevíme spoustu zajímavých otázek a odpovědí, které vám pomohou lépe zvládat budoucnost vašeho kontaktního centra.

     

  • Program

    Workshop proběhne v časovém bloku 10-16 hodin následovně:

    broken image

    10.00 - 11.30

    Seznámení účastníků, představení zkušeností, posbírání otázek

    Seznámíme se a společně nadefinujeme všechny podstatné otázky, které jsou pro naše věštění užitečné.

    broken image

    11.30 - 12.30

    Věštění díl 1.

    Probereme první část nadefinovaných témat.

    broken image

    12.30 - 13.30

    Oběd

    Společný oběd.

    broken image

    13.30 - 16.00

    Věštění díl 2.

    Probereme zbývající věštecká témata tak, aby každý účastník měl dostatek prostoru na sdílení.

     

    Pro zájemce otevřeme poradní kruh, ve kterém bude možné získat rady a postřehy ostatních ke zcela konkrétní situaci v kontaktním cetru.

  • Proč přijít?

    Dozvíte se, jak to dělají jinde!

    broken image

    Inspirace

    Uslyšíte reálné názory a zkušenosti kolegů z jiných firem. Ve velmi otevřené diskuzi budete mít možnost zachytit výborné nápady přenositelné do Vašeho provozu.

    broken image

    Výměna zkušeností

    Poznáte se s kolegy manažery a zažijete je v praxi, budete mít prostor pro řešení vlastních otázek a pochybností. Kruh profesionálů Vám může dát překvapivě snadno jasné odpovědi.

    broken image

    Seznamování

    Poznáte nové lidi, budete moci navázat kontakt a vytvořit si síť profesních kolegů, se kterými budete moci i po workshopu konzultovat, radit se a sdílet.

  • Formát workshopu

    broken image

    Neformální prostředí

    Workshop pořádáme v příjemném prostředí u nás v OpenOne v Praze 7 - Holešovicích.

    broken image

    Sdílení

    Při workshopu sedíme v kruhu. Moderátor hlídá, aby každý měl dostatečný prostor, mohl se vyjádřit i se dostalo na jeho dotazy a připomínky

    broken image

    Účastníci

    Workshop je určen pro manažery kontaktních center. Zpravidla se ho účastní do12 účastníků.

     

    Poskytuje prostor ke sdílení reálných a funkčních nápadů a postupů.

    broken image

    Energie a zábava

    Workshop je veden tak, aby to hlavně všechny účastníky bavilo. V žádném případě nejdeo přednášku. Klíčovou formou je sdílení, kde bude moci každý přispět svou unikátní energií a zájmem.

  • Workshopem Vás provede

     

    broken image

    Zdeněk Bohuslav

    „Jsem přesvědčený, že manažer by měl mít vizionářské dovednosti. Trochu toho věštění se od něj očekává. Věřím, že společně se nám povede závoj budoucnosti nadzvednout a zahlédnout podstané rysy.“

  • Cena za šestihodinový workshop

    Cena je uvedena bez DPH.

  • Registrace

    Manažerská věštírna 29. listopadu 2023