•  

     

    Jak motivovat operátory call center, aby podávali lepší výsledky

  • Víte, že pro celou řadu činností kontaktního centra dlouhodobě standardní (vnější) motivace nefunguje?

    Že je vhodnější se zaměřit na motivaci vnitřní?

    Na co jiného by se měl leader zaměřit, aby takovou vnitřní motivaci podporoval?

    Týmy bývají zpravidla řízené, málo již vedené. Metody řízení, které jsme se my učili a do dneška se nadále učí a využívají, jsou založeny na teorii managementu, definovanou před více než 100 lety. Shromáždili jsme nové vědecké poznatky o vedení týmů a chceme se o ně dělit. Se zaměřením na vedení týmů v kontaktních centrech.

     

    V Coolně se podíváme na jedno z největších paradigmat řízení, které je mylné. Že u všech činností směřujících k výkonu musíme lidi motivovat. Že je nutné dávat cíle, ty kontrolovat a podle plnění za ně ostatní odměňovat. Účastníkům dokážeme, že to tak není. Účastníci dostanou teoretické základy o tom, jak (ne)funguje vnější motivace.

     

    Dozví se, na jakých třech pilířích se doporučuje stavět motivaci vnitřní. Budou moci společně „zapracovat“ na konkrétních nápadech, jak by se daly některé z těchto pilířů rozvíjet v jejich společnostech. A společně probereme to, kde a jak by šlo těchto informací využít ve vašem kontaktních centru.

  • Program

    Coolna proběhne následovně

    broken image

    10.00 - 11.00

    Kdy vnější motivace (ne)funguje?

    Účastníky seznámíme s objevem vědy a konkrétními vědeckými závěry týkajícími se motivace lidí v práci. Představíme jim příklady kontaktních center, kde se tyto poznatky potvrzují v praxi.

    broken image

    11.00 - 12.30

    Tři pilíře vnitřní motivace, Smysl práce

    Podíváme se teoreticky na to, jaké jsou nejdůležitější tři pilíře vnitřní motivace. A podíváme se na první z nich - Smysl práce.

     

    broken image

    12.30 - 13.30

    Oběd

    Společný oběd.

    broken image

    13.30 - 15.00

    Autonomie

    Podíváme se na druhy autonomie, které dávají v kontaktních centrech smysl a budeme diskutovat, jaká konkrétní uplatnění by mohla najít v kontaktních centrech účastníků

  • Proč přijít?

    Dobijete si své teamleaderské baterie.

    broken image

    Znalosti

    Dozvíte se o nových trendech a metodách vedení týmů. Takových, které podporují spokojenost zaměstnanců a přitom přinášejí výsledky.

    broken image

    Inspirace

    Uslyšíte reálné náhledy a zkušenosti kolegů z jiných firem. Ve velmi otevřené diskuzi budete mít možnost zachytit výborné nápady přenositelné do Vašeho provozu.

    broken image

    Výměna zkušeností

    Poznáte se s kolegy z jiných kontaktních center a zažijete je v praxi, budete mít prostor pro řešení vlastních otázek a pochybností. Kruh profesionálů Vám může dát překvapivě snadno jasné odpovědi.

    broken image

    Seznamování

    Poznáte nové lidi, budete moci navázat kontakt a vytvořit si síť profesních kolegů, se kterými budete moci i po Coolně konzultovat, radit se a sdílet.

  • Formát Coolny

    broken image

    Neformální prostředí

    Coolnu pořádáme v našem "relaxu". Jsou "zakázány" obleky, doporučuje se neformální oblečení, takové, v kterém se účastníci cítí dobře.

    broken image

    Sdílení

    Na Coolně sedíme v kruhu. Moderátoři hlídají, aby každý měl dostatečný prostor, mohl se vyjádřit i se dostalo na jeho dotazy a připomínky

    broken image

    Účastníci

    Coolna je určena pro manažery a teamleadery kontaktních center. Zpravidla se ho účastní 10-12 účastníků.

     

    Poskytuje prostor ke sdílení reálných a funkčních nápadů a postupů. Účastníci se dozví jak to dělají v jiných call centrech. S čím si kde nevědí rady, co se osvědčilo a co naopak neosvědčilo.

    broken image

    Energie a zábava

    Coolna je pojata tak, aby to hlavně všechny účastníky bavilo. V žádném případě nepůjde o přednášku. Klíčovou formou bude sdílení. Kde bude moci každý přispět svou unikátní energií a zájmem.

  • Coolnou vás provede

    broken image

    Michal Beránek

    „Myslím, že je nejvyšší čas podívat se na desítky let známé a prověřené informace o tom, že bychom členy svých týmů měli "motivovat" jinak než jsme se učili doposud. Podporovat je a vytvářet prostředí kde se rozvíjí vnitřní motivace".

  • Cena

  • Registrace